Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Τι υπήρχε πριν το Big Bang?

Απο πάντα κάτι δεν μου κολλούσε με τη Θεωρία του Big Bang. 

Πάντα μου έμενε αναπάντητο το ερώτημα: " Και τι υπήρχε πριν απο αυτό?"

Απο πέρσι το καλοκαίρι, πήρα την απάντηση που με ικανοποιεί. Το βιβλιο που μου έδωσε αυτή τη χαρά είναι το Αέναο Σύμπαν, των Πολ Στάιναρντ και Νιλ Τουροκ των εκδόσεων ΑΒΓΟ. Φυσικά δεν είμαι κοσμολόγος για να μπορώ να αποδείξω αν ισχύει η θεωρία τους, αλλά και το ίδιο το Big Bang δεν έχει ακόμη αποδειχτεί. 

Αυτό που προτείνουν οι 2 επιστήμονες, με λίγα λόγια, είναι ένα μοντέλο με πολλές διαστάσεις και μεμβράνες που συγκρούονται σε αέναους κύκλους καταστροφής και αναγέννησης, κάτι που στ' αυτιά μου κολλάει πολύ καλύτερα απο το Big Bang. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε το βιβλίο  ή ψάξτε στο google για Κυκλικό Σύμπαν, Cyclic Model ή μπείτε στο site Endless Universe (εκεί μη ξεχάστε να δείτε ΚΑΙ τα animations) και τέλος, δείτε το παρακάτω βίντεο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου