Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Πιστοποιητικό φρονημάτων ζητάνε τα τροϊκά κανάλια. Μητσικώστας OUT!


Γιώργος Μητσικώστας: «Tα κανάλια δεν θέλουν πια τη σάτιρά μου»

Μετά από 23 χρόνια στη σάτιρα, ο Γιώργος Μητσικώστας επιστρέφει δυναμικά και μιλάει το μέλλον του στη μικρή οθόνη.
«Δεν ξέρω αλλά πιστεύω πως τα κανάλια δεν θέλουν πια τη σάτιρά μου, τη σάτιρα που πρεσβεύω εγώ.Αναρωτήθηκα κάποτε: Αν ζούσε η Μαλβίνα, θα είχε τώρα δουλειά στην τηλεόραση; Πιστεύω πως και αυτή θα έκανε κάτι στο internet. Και ίσως φτιάχναμε και μαζί κάτι.Μακάρι να υπήρχε ένας τρελός να μας χρηματοδοτήσει. Βεβαίως κάποτε όλοι ήθελαν να χρηματοδοτήσουν μια εκπομπή της Μαλβίας, μια εκπομπή του Μητσικώστα. Στα ραδιόφωνα είναι αλλιώς. Όταν ήρθε ο Μάκης Πουνέντης και μου έκανε πρόταση για το ραδιόφωνο του Ant1, νόμιζα ότι θα μου έλεγε για κανένα δεκάλεπτο. Και τελικά μου είπε για δυο ώρες. Και του είπα απλώς: «πάμε!»».
ΠΗΓΗ: TSANTIRI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου