Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012

Χάνουν το παιχνίδι στο διαδίκτυο και ρίχνουν τα μεγάλα μέσα.

Η είδηση απο το news247

Η Google κατεβαίνει στις... Εκλογές


Με αφορμή τη διεξαγωγή των Εθνικών Εκλογών που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός, η Google Inc. σχεδιάζει να μπει δυναμικά στα ελληνικά δρώμενα και να λανσάρει στην εγχώρια αγορά αρκετά από τα διαδικτυακά εργαλεία της που έχει χρησιμοποιήσει σε εκλογές άλλων χωρών (βλέπε: Γαλλία, Σενεγάλη, Αίγυπτος, Μεξικό και ΗΠΑ).

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του NEWS 247, εδώ και εύλογο χρονικό διάστημα έχει έρθει σε συμφωνία με τον Σταύρο Θεοδωράκη, γνωστό δημοσιογράφο του MEGA, του ΔΟΛ και ιθύνοντα νου πίσω από την ιστοσελίδα απόψεων Protagon.gr, ώστε εκείνος να αποτελέσει τον κοινό παρονομαστή στις ενέργειες που σχεδιάζει. Πιο συγκεκριμένα, ετοιμάζεται μια σειρά διαδικτυακών debates μέσω των "Google Hangouts", του εργαλείου τηλεδιάσκεψης που προσφέρει το κοινωνικό δίκτυο της Google, το Google Plus.

Τα debates θα έχουν ως κύριο τηλεπαρουσιαστή τον κο Θεοδωράκη ο οποίος θα επιλέγει και θα προσκαλεί υποψηφίους του πολιτικού χώρου αλλά και γενικότερα προσωπικότητες της ελληνικής κοινωνίας να συνομιλούν μέσω ήχου και -κυρίως- εικόνας, σε μια ενδιαφέρουσα μεταφορά του μέχρι τώρα κατ' εξοχήν τηλεοπτικού φορμάτ στο διαδίκτυο. Ένας ομολογουμένως έξυπνος τρόπος να συγκεντρωθεί περισσότερος κόσμος στο κοινωνικό της δίκτυο, καθότι η συμμετοχή στα Google Hangouts προϋποθέτει την κατασκευή προφίλ και ενεργή παρουσία στο Google Plus από τον κάθε συμμετέχοντα.

Παράλληλα, προσεγγίζοντας το πολιτικό και δημοσιογραφικό δυναμικό η Google προσδοκά να επεκτείνει την επιρροή της στα πολιτικά και ενημερωτικά Ελληνικά δρώμενα.

Σημειώνουμε ότι πρόσφατα η Google εγκαινίασε σημαντική συνεργασία με τον ΕΟΤ ύψους 800,000 Ευρώ με στόχο την online προώθηση του ελληνικού τουρισμού και διεκδικεί budget από τον ΟΠΑΠ.

Ουάου....

Ευχαριστούμε Google!
Ευχαριστούμε MEGA
Ευχαριστούμε ΔΟΛ.
Ευχαριστούμε κ.Θεοδωράκη!

Είστε πολύ δημοκρατικοί που μας δίνετε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε τους υποψηφίους που εσείς θα επιλέξετε να προβάλλετε.

Μόνο που θα πρέπει να καταχωρήσουμε το Προφίλ μας για να σας ....θαυμάσουμε.

Για να θυμήσουμε τα πρόσφατα δεδομένα σχετικά με την αλλαγή της πολιτικής απορρήτου της google.


Αποσπασμα απο ανάρτηση στο loutrakiblog:

Τι έχει αλλάξει;

Στην πραγματικότητα δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα. Ήδη αναφέραμε ότι κάθε υπηρεσία της Google καταγράφει κάθε στοιχείο που θα μπορούσε να συλλάβει ο ανθρώπινος νους. Απλώς τα δεδομένα αυτά δεν περνούσαν από τη μία υπηρεσία στην άλλη.

Ας υποθέσουμε δηλαδή ότι παρακολουθούμε πέντε βίντεο στο YouTube με θέμα την αμπελουργία. Η εταιρεία θα μας πρόβαλε κάποιες σχετικές διαφημίσεις, π.χ. εργαλεία για αμπελουργούς, αλλά μόνο στο YouTube.

Ας υποθέσουμε επίσης ότι την ίδια στιγμή ανταλλάσσαμε με ένα φίλο μας e-mail μέσω του Gmail σχετικά με το ψαροντούφεκο. Η Google σε αυτή την περίπτωση θα μας έδειχνε πάνω από τα e-mail μας διαφημίσεις για υποβρύχιο ψάρεμα.
Αυτό που δεν θα έκανε ήταν να προβάλει την ίδια στιγμή στο Gmail διαφημίσεις για αμπελουργία και στο YouTube διαφημίσεις για το υποβρύχιο ψάρεμα.

Με άλλα λόγια, μέχρι τώρα κάθε υπηρεσία ήταν «αποκομμένη» από τις υπόλοιπες. Τα στοιχεία που κατέγραφε η μία δεν μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει η άλλη. Αν δηλαδή κάποιος έκανε κλικ σε διαφημίσεις μιας συγκεκριμένης κατηγορίας/θεματολογίας στο Adsense, η εταιρεία παρόλο που κατέγραφε την πληροφορία δεν μπορούσε να την χρησιμοποιήσει για να του δείξει αντίστοιχες διαφημίσεις όταν θα χρησιμοποιούσε τη μηχανή αναζήτησης της.

Επίσης, θεωρητικά πάντοτε (με άλλα λόγια για όσους αρέσκονται σε αυταπάτες), τα στοιχεία αυτά δεν ήταν προσωποποιημένα. Η εταιρεία αποθήκευε όλο αυτόν τον όγκο πληροφοριών αλλά όχι χωρίς να τα συνδέει με κάποιο συγκεκριμένο πρόσωπο. Δηλαδή γνώριζε ότι υπάρχει ένας χρήστης του YouTube για τον οποίο είχε κάποια gigabyte δεδομένων σχετικά με τις προτιμήσεις, κινήσεις και δραστηριότητες του αλλά δεν ήξερε ποιος χρήστης ήταν αυτός.

Το πράγμα που άλλαξε τώρα είναι ότι καταρχάς τα στοιχεία αυτά είναι κοινά για όλες σχεδόν τις υπηρεσίες της Google. Για τις 60 από τις 70 περίπου. Πια δεν υπάρχουν (μέχρι) 60 ογκώδεις φάκελοι για κάθε χρήστη αλλά ένας κολοσσιαίος φάκελος που θα περιλαμβάνει όλα όσα είχαν οι προηγούμενοι και θα τα διασταυρώνει επιπλέον μεταξύ τους.

Παράλληλα με αυτό όμως υπάρχει και μια ακόμη αλλαγή. Η δημιουργία του Google+. Πρόκειται για το κοινωνικό δίκτυο που έχει δημιουργήσει η εταιρεία προκειμένου να αποτελέσει αντίπαλο δέος του Facebook. Αν και θα χρειαστεί αρκετό χρόνο μέχρι να το ανταγωνιστεί, ήδη τα πηγαίνει αρκετά καλά έχοντας ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια χρήστες.

Δεν είναι τυχαίο εξάλλου ότι η εταιρεία το προωθεί και το υποστηρίζει όσο περισσότερο μπορεί.

Το ζήτημα είναι όμως ότι για να ανοίξεις λογαριασμό στο Google+ πρέπει, τυπικά τουλάχιστον, να δηλώσεις τα πραγματικά σου στοιχεία. Αυτό σημαίνει ότι αυτόματα η Google αποκτά πρόσβαση όχι απλώς σε έναν ασύλληπτο όγκο δεδομένων για την online δραστηριότητα μας των τελευταίων χρόνων αλλά πια μπορεί να τα ταυτοποιήσει/συνδέσει με την πραγματική μας ταυτότητα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου