Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

ΝΤΑΛΑΡΑ, Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΣΕ ΨΑΧΝΕΙ. Α, ΚΑΙ ΒΡΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΦΤΩΧΟΓΕΙΤΟΝΙΑ.

Απόσπασμα απο άρθρο του Βελισσάριου Δραγάτση στο newsbomb.gr
 

Ως οικειοθελής συνήγορος του Θεόδωρου Πάγκαλου εμφανίστηκε ο Γιώργος Νταλάρας σε συνέντευξη που έδωσε πριν από λίγη ώρα στην τηλεόραση. Υποστήριξε ότι συμφωνεί με το ενδεχόμενο εκχώρησης των εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων! 


Πριν ακόμα ολοκληρώσει το ερώτημά της η κ. Πόπη Τσαπανίδου, ο γνωστός καλλιτέχνης έσπευσε να συμφωνήσει με την άποψη του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Θεόδωρου Πάγκαλου περί εκχώρησης της εθνικής κυριαρχίας λέγοντας: «Συμφωνώ αλλά δεν υπερβάλλω»!


Ο κ. Γιώργος Νταλάρας είπε επί λέξει: «Συμφωνώ γιατί κατ’ ανάγκη πρέπει να συμφωνήσω. Αν και τα Μνημόνια είναι κατακριτέα επί της ουσίας. Δεν θέλαμε ποτέ να τα ζήσουμε αυτά. Πρέπει να δούμε ποιοι μας οδήγησαν σ’ αυτά τα Μνημόνια και ποιοι φταίνε από τους κυβερνήτες μας, ποια κόμματα, ποιοι απέχουν, ποιοι δεν δουλεύουν γι’ αυτά, ποιοι μένουν με την ασπίδα της “μη συμμετοχής” και δεν δουλεύουν γι’ αυτό ενώ θα έπρεπε να ήμαστε ενωμένοι». Έφθασε μάλιστα να υιοθετήσει πλήρως τις απόψεις που έχει διατυπώσει επανειλημμένως ο κ. Γιώργος Παπανδρέου, ο οποίος επέλεξε τη σύζυγό του Άννα Νταλάρα στην ηγετική ομάδα που στήριξε την κυβέρνηση που οδήγησε τη χώρα στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και στον ασφυκτικό έλεγχο της τρόικας.


Υιοθετεί ρητορική Παπανδρέου


«Δεν συμφωνώ με τα Μνημόνια αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε πίσω. Είναι: Ή Μνημόνιο ή καταστροφή», σημείωσε ο κ. Νταλάρας επιβεβαιώνοντας τη γνωστή τακτική διλημμάτων που έθεσε επανειλημμένως κατά την προηγούμενη διετία ο κ. Παπανδρέου.


Παρά τις φεντεραλιστικές απόψεις που εξέφρασε, συμφωνώντας προφανώς με τον κ. Πάγκαλο, ο κ. Νταλάρας υποστήριξε σε άλλο σημείο της συνέντευξής του ότι η Ελλάδα δεν ήταν έτοιμη να προσχωρήσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, να υπογράψει τη συνθήκη του Μάαστριχτ και τελικά να ενταχθεί στην Ευρωζώνη. Κατηγόρησε μάλιστα τις πολιτικές ηγεσίες ότι δεν διαπραγματεύθηκαν ενώ ισχυρίσθηκε ότι «δεν υπάρχει κράτος».



Ο Νταλάρας ο Ευρωπαίος και η Άννα η αριστερή... 

Τί μου θύμισε...


 

Μικρά κι ανήλιαγα στενά
και σπίτια χαμηλά μου
βρέχει στη φτωχογειτονιά
βρέχει και στην καρδιά μου


Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά

άναψες τον καημό μου
είσαι μικρός και δε χωράς
τον αναστεναγμό μου

Οι συμφορές αμέτρητες

δεν έχει ο κόσμος άλλες
φεύγουν οι μέρες μου βαρειά
σαν της βροχής τις στάλες


Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης





Μου ξανάρχονται ένα ένα χρόνια δοξασμένα
να 'τανε το 21 να 'ρθει μια στιγμή

Να περνάω καβαλάρης στο πλατύ τ' αλώνι
και με τον Κολοκοτρώνη να 'πινα κρασί

Να πολεμάω τις μέρες στα κάστρα
και το σπαθί μου να πιάνει φωτιά
και να κρατάω τις νύχτες με τ' άστρα
μια Τουρκοπούλα αγκαλιά

Μου ξανάρχονται ένα ένα χρόνια δοξασμένα
να 'τανε το 21 να 'ρθει μια βραδιά

Πρώτος το χορό να σέρνω στου Μοριά τις στράτες
και ξοπίσω μου Μανιάτες και οι Ψαριανοί

Κι όταν λαβωμένος γέρνω κάτω απ' τους μπαξέδες
να με ραίνουν μενεξέδες χέρια κι ουρανοί

Να πολεμάω τις μέρες στα κάστρα
και το σπαθί μου να πιάνει φωτιά
και να κρατάω τις νύχτες με τ' άστρα
μια Τουρκοπούλα αγκαλιά

Μου ξανάρχονται ένα ένα χρόνια δοξασμένα
να 'τανε το 21 να 'ρθει μια βραδιά

Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής


Και η άποψη του Καζαντζίδη για το άτομο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου